Door naar hoofdcontent

Selecteer een van onderstaande opties:

Ik ben aan het shoppen voor mijzelf
Ik ben aan het shoppen voor mijn bedrijf

Verzending: alles wat je moet weten

Vergelijk hieronder onze verzendkosten. We verwerken, verpakken en verzenden je hele bestelling tot aan je deur.

Verzendkosten (excl. btw)

Totaalbedrag bestelling Economy verzending Standaard verzending Express verzending
10+ werkdagen 5-6 werkdagen 3 werkdagen
Bestellingen tot € 99,99 4,06 10,83 17,33
Bestellingen van € 100-199,99 4,87 12,49 19,98
Bestellingen van € 200-299,99 6,50 16,66 26,66
Bestellingen van € 300-499,99 8,12 20,83 34,33
Bestellingen van € 500-799,99 16,25 33,33 53,33
Bestellingen vanaf € 800 20,32 41,66 66,66

Levertijden voor bestellingen die na middernacht binnenkomen, worden berekend vanaf de eerstvolgende werkdag. Houd er rekening mee dat er uitzonderingen gelden voor bepaalde producten en internationale bezorglocaties.

Internationale bestellingen

De verzendkosten zijn 30% hoger voor bestellingen die op de Nederlandse website geplaatst worden en die naar een adres buiten Nederland verzonden moeten worden, omdat hier andere verzendmethoden voor nodig zijn.
Als je je bestelling op een internationale locatie wilt laten bezorgen, kun je nagaan of er een Vistaprint-website voor dat land of gebied bestaat. Klik op de vlag rechts onderaan de pagina voor een uitklapmenu. Als er een website bestaat voor het land waar je de bestelling naar wilt versturen, kan het zijn dat je het ontwerp opnieuw moet maken.

Veelgestelde vragen

V: Kan ik mijn bestelling volgen?
A: Het is afhankelijk van de bezorgdienst die we gebruiken of de bestelling gevolgd kan worden. Als volgen mogelijk is, ontvang je de trackingcode in de bevestigingsmail van de verzending.

V: Ontvang ik volginformatie? Waar vind ik die?
A: Als je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin de bezorgmethode, de geschatte bezorgdatum en andere details waarmee je de bestelling kunt volgen (indien beschikbaar). Je kunt ook naar Mijn bestellingen gaan om de trackingcode op te zoeken.

V: Zijn jullie levertijden inclusief productietijd?
A: Ja, altijd! Onze vermelde levertijden omvatten zowel de tijd die het duurt om je bestelling te drukken als om hem op het aangegeven adres te bezorgen.

V: Welke bezorgdiensten gebruiken jullie?
A: Dat hangt af van de levertijd die je kiest. Welke bezorgdienst we voor je bestelling gebruiken, hangt af van een aantal factoren, zoals gekochte producten, bezorgadres, grootte/gewicht van de bestelling en de gekozen levertijd.

V: Zijn de bezorgtijden gegarandeerd?
A: Nadat je een artikel aan je winkelwagentje hebt toegevoegd, tonen we je de beloofde aankomstdatum voor je bestelling, en daar houden we ons aan. Slecht weer en vertragingen bij de bezorgdienst zijn natuurlijk altijd mogelijk, maar als je bestelling er niet op tijd is, dan ben jij niet tevreden en zijn wij dat ook niet. Neem contact met ons op, dan lossen we het op.

V: Wordt mijn bestelling bezorgd tijdens kantooruren?
A: Alle leveringen worden normaal gesproken bezorgd op maandag tot en met vrijdag tijdens normale werktijden.

V: Mijn pakket zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
A: Pakketten kunnen tot 18:00 lokale tijd worden bezorgd, dus mogelijk komt je pakket later op de dag aan. Indien beschikbaar kun je in Mijn bestellingen onder Mijn Account informatie vinden waarmee je de bestelling kunt volgen. En neem gerust contact met ons op wanneer je wilt. We helpen graag.